En sprayad himmel

På denna layout har jag använt Glimmer mist från Tattered Angels till bakgrunden. Först en negativ cirkel till solen, sedan urklipta moln som mask och ett papper som jag flyttat likt en solfjäder för att skapa linjerna mellan de turkosblå fälten. Egentligen borde fälten mötas vid solen och inte bakom som här, men jag får väl hävda den konstnärliga friheten. Glimmer mist skimrar lätt och det blir en väldigt vacker effekt i verkligheten. Konturerna har jag ritat med svart penna. Ballongen klippt för hand ur grön vellum och fåglarna här klippta ur svart carstock. Bokstäver och rubon är från GCD Studios, Making memories och Hambly.



Glimmer mist: Tattered Angels - Turqoise blue & Sunflower


/Gunilla

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback