Nyt medlem i design teamet



Jeg har lovet Helena at poste en introduktion af mig selv, så det vil jeg naturligvis gøre. Siden jeg var barn, har jeg holdt af papir, blyanter og andre pyssel-sager. Inden min mand og jeg skulle giftes i september 2002, skulle der laves bryllupsinvitiationer og andre papirting, så jeg begyndte at arbejde mere med at lave kort og faldt over en stempelbutik, som inspirerede mig til at begynde at stemple. I marts 2005 fik jeg lyst til at lave noget med mine papirer, som var mere langvarigt, holdbart end blot kortene, så jeg gik på nettet for at finde informationer om scrapbooking. Derefter sad jeg fast!

Rent stilmæssigt forsøger jeg at udvikle mig løbende ved at afprøve forskellige stilarter, produkter og teknikker, men der er nok ingen tvivl om, at jeg holder meget af distressing og det mere rå look. Min symaskine står fremme på mit scrapbord, da den er en trofast ven i min scrapproces, som også maling, sandpapir, edge scrapers og masser af mønstrede papirer er det.

Min mand og jeg har endnu ingen børn, hvilket betyder, at jeg i vid udstrækning scrapper "voksne" emner, om rejser, dagligdagen, om livet i slutningen af 20'erne og så videre.

For mig har scrapbooking været en rejse dels i en verden af skønne materialer, teknikker og udfordringer, men også i vid udstrækning en rejse i mig selv og i en hobby med masser af spændende mennesker og nye venner. Det er en fantastisk fornøjelse at være blevet inviteret med i Helenas dygtige design team her på ScrapHouse, og jeg glæder mig meget til at arbejde sammen med Helena og teamet. Og selvfølgelig til at skabe og inspirere.

Cecilie

cm[at]ancema.dk


Kommentarer
Postat av: Connie

Tillykke med det, Cecilie. Jeg glæder mig til at se dit arbejde her hos ScrapHouse.

Postat av: Pysselgumman

Varmt välkommen :)

2008-04-16 @ 10:09:41
URL: http://www.pysselgumman.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback