....7Gypsies-album

Jag valde mina vovvar som tema för albumet. Jag hade många bra foton som jag gärna skulle vilja ha framme på hyllan.

Jag började med att måla sidorna svarta med akrylfärg, för att de delar som syntes under pappret skulle koordinera med "mattorna" under fotona. Sen svärtade jag kanterna på fotona med svart stämpeldyna.
Under mina foton placerade jag de två snygga pappren från 7Gypsies, Vale och Kensal. Tagsen som jag har skrivit på kommer också från 7Gypsies.  På tagsen skrev jag de roliga ( och tragiskt nog rätt sanna för många av oss hundägare.) kommentarerna som en hund förmodligen skulle ha sagt om de kunde tala.
Tagsen stoppades i fickor under de olika korten i albumet, så de sticker fram lite.













Material: Papper och dekorationer från 7Gypsies

//Sandy

Kommentarer
Postat av: Elin

Hundar! Och snyggt arbete! Svårt att inte bli glad i hjärtat!


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback