Sida med MM Passport

Vem kan man motstå Passport från Making memories? Inte jag i alla fall och jag kan inte sluta använda den. Denna gång en enkel layout om en av de vackraste platserna jag vet. Långt till vänster på pappret finns en vertikal rad med blommor. Detta mönster finns också som clear stamp och det är den som jag använt för att upprepa blomraden parallellt med den första. Jag har stansat hål i blommornas mitt och klistrat orange carstock bakom, tanken var att göra dem lite mer spännande eftersom jag hållit ner antalet dekorationer i övrigt och det är en detalj som är mer i ögonfallande i verkligheten.



Papper: MM - Passport Ledger teal
Clear stamps: MM - Passport
Rubrik: MM - Puffy alpha brown
Övrigt: 7gypsies miniclip

/Gunilla

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback