Rusty Pickle: Pop star

Rusty pickles nya kollektion är perfekt för den som gillar att färglägga själv, eller för den som vill smaka på freestyle-stilen men kanske inte har kommit igång än. Jag har gått loss med pennorna och resultatet är en färgkavalkad som heter duga. Färgerna är några av mina favoriter och jag har skuggat runtom för att få en lite 3D-effekt även om jag medvetet avstått ifrån att göra highlights. Den stora stjärnan bakom fokus-fotot har jag ritat på frihand, skurit ut och laminerat och sedan skurit ut igen och satt på 3D-kuddar. På så vis får layouten lite mer dimension fastän det är den enda dekorationen som inte är en del av bakgrundspappret; jag tycker alla elementen är så coola att det är synd att dölja dem med andra dekorationer.

image262

Papper: Rusty Pickle - Pop star Zac RP782

/Gunilla

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Jätte läckert papper kul att själv kunna färgsätta.
Kram Aase


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback