Simma lugnt + BasicGreys album = SANT!

Jag fortsätter att använda mig av BasicGrey's ljuvliga album... här har jag använt bracket album som stomme och gjort ett Simma lugnt album om min sons kärlek till vatten.  

image245

Syns dåligt men jag har lackat fiskarna och bubblorna för att de ska framhävas litegrann.
image246


Jag använde flaskpost till dokumentationen och klippte ut lite djur här och var att dekorera med...

image247

Några sidor av BG's keyplate album blev till fina vågor när jag skar de på mitten, dekorerade med papprena, slipade kanterna på OCH pyntade med lite havsliknande glitterlim.

image248

Så ser uppslagen ut på ett ungefär. Alla kanterna är filade vita, nötta och härliga med BG's file set.


Theresa

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback