Roterande skissförvaring

Tänkte jag skulle försöka ta och rita lite skisser. Meningen är dels att samla lite att utgå ifrån när det krisar, samt att träna mig att tänka lite annorlunda. Sedan finns det ju så många otroligt fina skisser som andrat ritat också i bloggar och i magasin. Jag har börjat samla dem i min Revolving Photo Carousel från 7gypsies. Där kan jag samla utskrivna, egenritade och avritade på ett ganska enkelt, men ändå enhetligt sätt. Och framförallt är det lättillgängligt. Med ATC-hålpunchen man kan köpa till stansar jag hål i nya kort. Avdelarna är enkelt dekorerade med REV-blomman och linjalstämpel från Maya Road. De rosa prickarna är stämplade med raderänden på en blyertspenna. Alfabetet kommer från Making memories (puffy alpha). Indelningen jag gjort är One, Two, Plus (avseende antal foton) och Card samt ett blankt för framtida bruk. Vet inte varför det blev på engelska, det var nog bara så att jag tänkte på engelska när jag gjorde dem. Jag faller lätt in i det även i tankarna eftersom jag hör och pratar engelska hela tiden här hemma.



/Gunilla

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback