Fjärilar+lejon=sant

Detta är en layout om lejonet som bor hos oss. Hon är 5,5 år gammal och oftast är hon ursnäll och generös, men ibland är hon vresig och ryter. Fotona är tagna när jag jagade henne runt huset med kameran (he,he) medan journalingen handlar om i våras när hon berättade för mig att hon vill vara ett lejon (vilket jag i och för sig redan hade gissat mig till). Tyckte färgerna i Basic greys serie Ambrosia passade så bra ihop med temat och QuicKutz lejon.



Papper: Ambrosia Citrus (amb-1429) - Basic grey, Ambrosia Winsome (amb-1423) - Basic grey

Övrigt: REV-0120 - QuicKutz, Felt Alpa Chocolate - Making memories, Tiny Alphas pink ledger - Making memories, Mini clips - 7gypsies


/Gunilla

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback