QuicKutz matlagningstema(månadens nyheter) och en massa border-dies

Det har blivit en hel del skapat av QuicKutz senaste release; matdies i 2x2" och 4x4" .




Dekorerad canvas-tavla.
Kockarna är nyheter.
De stora pepparkvarna är nedladdningsbar bild från QuicKutz Silhouette.
Till vänster hjärt-borderdies
.



Receptbox som förhoppningsvis kommer att hålla reda på alla mina
snabbt klottrade lappar med recept och urklipp från diverse tidningar
.
Rubriken är skriven med Chemistry.
Matdiesen är nyheter från QuicKutz.
Elvispen är en cool nedladdningsbar bild till Silhouetten.


Boxen öppnad och registerkorten syns.
















Av en snurra från 7gypsies (avsedd för foto) gjorde jag en enkel receptsnurra, med recept som börjar bli aktuella just nu; barnmat.







Enklare än så här kan det inte bli att göra en servettring. Besticken är nya
dies till Revolution.



Jag har gjort ett gäng stora kort (6x12") där jag använt mig av border-dies:

Borderdies: hjärta
Robot och tankebubbla är nedladdningsbara bilder till Silhouetten.


Borderdies i svart
Tankebubbla och supertjejen är nedladdningsbara bilder till Silhoutten.



Borderdies i svart
Tankebubbla och superkillen är nedladdningsbara bilder till Silhoutten.



Borderdies: blomsterranka
Fjärilar är dies till Squeeze och Revolution.
Alfabete: Washington till Revolution.  



Borderdies: bladranka
Besticken är nya dies till Revolution.
Pepparkvarnarna är nedladdningsbara bilder till Silhouetten.



Borderdies: Blomsterranka
Alfabete: Biography och Dragonfly


/Marie


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej!



Vart har du köpt själva boxen till recepten?


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback