Enkelt men elegant julpyssel!

Figgy's Ornament Stickers och fibers landade på mitt pysslebord i förrgår, tillsammans med passande Holiday Ornaments. Längre kunde jag alltså inte hålla mig, utan skapade ett ganska så tyst "tingel-tangel" som kommer att få pryda ytterdörrens insida när julen närmar sig.

Med hjälp av lite guldtråd, chestnut roan (colorbox fluid chalk), glitterlim (Stickles gold), några pärlor och prismor kan man snabbt och enkelt göra sig ett tjusigt julpynt, om de vackra ornamenten inte hamnar på layouterna förstås :) 

image66
image67
Jag färgade först in kanterna med chestnut roan och la sedan en tunn sträng glitterlim längs med chipboarden.

image68
 
Theresa

[email protected]

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback