Ny DT-medlem: Gunilla

image138

Jag blev visst sist ut av de tre nya DT-melemmarna att presentera mig.

Här är en 32-åring som har papperspysslat i hela sitt liv och fram till juni 2006 då jag gjorde min första scrap-layout låg det klassiska, sobra kortmakeriet utan krusiduller mig varmast om hjärtat. Efter jag satt fast de där första bradsen på min första layout gjorde jag ett uppehåll till årsskiftet 2006/07 men sedan dess är jag fast. Och jag älskar det och det som hänt med mitt skapande jag sedan dess.

Mest scrappar jag om mina barn och mig själv, men även övriga familjen får vara med ibland liksom vardagen och vänner. Mitt scrap-uttryck varierar en del eftersom jag ofta testar nya tekniker och stilar och jag vet inte om man kan se på mina alster att de är gjorda av just mig men det bekymrar mig inte. Grunden är oftast ganska grafisk, balanserad och enkel, men jag bygger på med olika lager, färg och dekorationer. Jag scrappar främst av kärleken till papper. Att det blir layouter, tavlor och album av det hela är en härlig bonus.

Det är en stor ära att bli erbjuden en plats i ScrapHouse talangfulla designteam och det ska bli urkul att tillsammans med mina kollegor visa upp några av marknadens bästa produkter.

Jag ser fram emot en kreativ scrapvår med er.

Gunilla

image139

Kommentarer
Postat av: Pysselgumman

Hej och varmt välkommen :)


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback