Ny DT-medlem



Hej, jag är den tredje nya designteammedlemmen. Jag ska försöka skriva en liten kort presentation om vem Jenny är.

Jag har alltid hållt på, mer eller mindre med fotografering, som ligger mig oerhört varmt om hjärtat.  Steget att förvalta mina fotografier med vackra scrapbookingprodukter var alltså inte långt. 2004 började jag och sedan dess är jag  fast, helt fast.  Papper, pennor och färg är något jag inte kan vara utan helt enkelt. Jag testar gärna på nya produkter, tekniker och stilar. Främst scrappar jag om mina två små barn, sötloppan och prinsbus, men även en och annan layout om mig själv. 

Vad är scrapbooking för mig? Det är en hobby som betyder oerhört mycket. Det är få förunnat att ha en hobby som man verkligen brinner för - så jag känner mig lyckligt lottad. Jag älskar att få vara kreativ med allt vackert material och därmed också förvalta ett minne till dem jag älskar högst.


Jag ser med spänning fram emot alla utmaningar som ligger framför mig. Det är en stor ära att få jobba med ScrapHouse och dessa oerhört duktiga tjejer som ingår i designteamet.

 

Jenny

sandberg.jenny [ at ] gmail.com 


Kommentarer
Postat av: Pysselgumman

Varmt välkommen, Vännen!


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback