fortsättning QuicKutz tävling

På andra plats kom detta bidrag ifrån Arkivet som vi föll pladask för:


Arkivet skriver:
"Idén till detta bidrag kom genom att jag, Tarja, ville göra något som innefattar hela familjen, både den privata och den på Arkivet. Eftersom det nu är så inne med höga hus och hem så det blev ett hus vi byggde. Själva stommen gjorde min man, Leif, och sedan fick DT-tjejerna hämta upp varsin "box" som de sedan inredde precis som de ville själva. Vi har stadgat upp hela huset, mellan varje våning, med bazzillpapper så det är mycket stadigt. När maken och jag satt hemma och började skapa så kom våra barn med och deras kompisar och började skapa de också och då kom jag på att självklart så ska vi ha ett barnrum som är gjort av barn, framtidens scrappare:)  Ja, som det är så spånar man ju lite galet under tiden när man skapar så jag kom då på att vi skulle ha en liten alien i varje rum efterom man en och annan
gång har fått höra att man är lite av en utomjordning, alien, som håller på med det man gör." 


 


Vi i juryn vill gratulera till ett enastående bidrag!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback