Skoj med miniverktyg

Jag har fått testa några miniverktyg från Tonic studios:

 


 

Dessa sötingar är inte bara små, vikbara (inga skärsår) och smidiga att ha med sig på träffen (går att samla i en kullänk) de är roliga att använda också. Jag har gjort ett kort till två personer som går att dela längs perforeringen på in-/baksidan. Detta kort låser sig själv via de överlappande kvadraterna och fjärilen som jag delat med det gröna skärverktyget.

 


 

Jag har också gjort en layout om min sons födelse där jag använt dessa verktyg till journalingen: dels ett dolt journalingblad med förlossningsberättelsen, dels en biljett med en rubon från Maya Road.

 


Journalingbladets flik ser ni sticka upp under fotot och biljetten syns strax under det stora A:et mitt på sidan till höger. Jag har delat en smula på biljetten i perforeringen mellan biljettdelarna.

 

Papper: Offbeat carefree (ofb-1386), Offbeat lighthearted (ofb-1387) - basic Grey
Rubons: For the journey of a lifetime - Maya road

samt

Rubons: Out on a limb antique white - Hambly, samt bokstäverna "ONS" i "RUB-ONS"-->"SON" från ett svart Hambly-rubon-ark
Cardstock: Kraft - Bazzill basics
Monogram: Puffy alpha black - Making memories
Bokstäver: Tiny alphas white on black - Making memories
Clearstamps: Ornaments - Making memories
Border: Just the edge - Bazzill basics
Diecuts: QK I-I-0517, I-I-0380
Övrigt: Animal crackers Journaling book tags Jack, Border & tag stickers Jack - Making memories samt miniclip -7gypsies

 

/Gunilla


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback