QuicKutz giftset spring 09 - relax & reuse

QuicKutz har precis lanserat fyra nya giftset; enjoy, flirt, relax och reuse.

 


Varje set innehåller ett alfabet och flera olika dies, allihopa är sk
cookie-cutters och passar i QuicKutz Revolution.

Jag har haft tillgång till Relax och Reuse och skapat några minnessidor.

Relax innehåller följande dies och alfabet:



och Reuse innehåller följande dies och alfabet:




Jag har använt mig av både Relax och Reuse när jag skapade ett sommaralbum från en Kreta-resa (samtliga foton är pixeliserade och all journaling återstår att skriva).
Diesen är riktigt sommarhärliga! När de utstansade bitarna försetts med lite chalk, "rullögon", 3D-lack och annat pynt, blir de fantastiskt fina!













Jag använda mig av Reuse-giftset när jag tillverkade denna LO (fotot är pixeliserat och journaling återstår att skriva):


De små superhjältarna är utskurna med QuicKutz Silhouette.


/Marie Larsson

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback